Sunday, November 24, 2013

Masalah,Masalah,Masalah

Oh NO,NO,NO.Countdown nak pi  periksa ukkm esok. Gigi menggeletar.Ha gigi menggeletar?Bukan menggigil.Alah pasal gigi pun jangan nak gaduhlah weh.Aku dengan study sikit sangat bukan apa takut dengar orang cakaplah soalan dia power2.Aku takut,dahlah tak habis cuak nak tunggu result PMR.
:Tulah kerja nyanyi je kau ni,nilah akibatnya.
:Kau ni apasal hah biar kat akulah.Nak  cari gaduh dengan aku ?Nak makan cinta muka  buku lima?Tengok kucing tu.Kau nak jadi macam dia ke sampai nak makan piano.Maklumlah lapar.


:Aduhai sudah cukup sudah,kenapa nak gaduh saja ni,ni mesti stress kan.
:Yalah.
:Ok,tanyalah aku,aku sedia menjawabnya.
:Ok,Stress tu apa?
:Apalah kau ni Stress pun tak tau.Pak Cik Stress ni yang selalu lalu depan rumah aku.Dia ni popular sebab orang kerja dok tunggu dia ja.Orang selalu hantar surat kat dia dan dia ni baik sangat sebab dia dengan amanah menghantar surat tersebut.
:Hoi,tu pak cik Expresslahhhhhhh kau ni.Memang nak kena ni.Lepas ni nak makan apa lagi,kau nak nasi malam nanti ke nak kasutku saiz 7 yang dah lama x  basuh.
Mesti semakkan dengan pergaduhan mereka.Sebenarnya bukan mereka tapi tu semuanya aku sendiri.Ni sebab cuak sangat nak periksa sebab takut.Aku memang ada penyakit setiap kali periksa,tapi kwan2 aku ni kata aku biasa rileks ja.La,kita sebagai orang cantik lagi comel mestilah jangan tunjuk cuak sangat.Perasan Perfect 10.Tapi aku harap sangat dapat atasi kegetaran,macam gempa bunyi jer.




Macam nilah jadinya sebab terlampau cuak.Jangan
 tiru aksi ini.Terimalah lagu ni.Mungkin dapat menfunnykan hidup anda.Maaflah kalau entry post ni dan sebelum ni ada terguris, tercalar ke meh nak bubuh ubat antiseptik.takut masuk kuman.Kita belajar daripada  kesilapan.La kalau macam tu bila nak betul.




No comments:

Post a Comment