Tuesday, March 4, 2014

Miss you



Seriously,aku rindu gila kat dia.Aku bukanlah angau dengan dia tapi perasaan rindu tu tak semestinya untuk orang yang dicintai sahaja.Kalaulah hang tahu aku yang ada kat sini sangat merindui hang,kan best.Kalau boleh aku nak bagitau hang yang aku rindu hang gilerrrr.








P/S This is the Special Letter for you

''Wei,aku rindu sangat.Kadang-kadang aku macam nak telefon hang ja sebab dari darjah 6,aku still ingat nombor telefon hang sampai sekarang.Tapi aku takut kalau hang dah lupa aku.Hubungan kita x rapat start form 2.Awal tahun,hang chat gila lama dengan aku tapi malam tu,hang  macam x layan aku.Selalunya,hang start chat dulu tapi aku pulak jadi orang first.Aku tau hang sibuk dengan sekolah pastu duduk asrama.Aku faham tapi aku terasalah sikit sebab hang x layan aku macam dulu dah.Aku buatlah merajuk tapi hang x pujuk pun.Aku trylah dengan cara x kawan dengan hang kat facebook.Tapi,memanglah hang minta friend request balik,cuma hang minta sekali ja.Aku minta maaf sebab x approve tapi aku nak uji hang sama ada  perangai hang macam  dulu lagi ka?Dulu,hang akan cuba jugak sampai dapat walau dengan macam mana cara pun.Tapi,hang x minta balik,aku rasa macam hang dah banyak berubah sejak  naik sekolah menengah.Seriously,aku minta maaf giler2 kat hang tapi aku just nak uji keikhlasan hang.Aku sebenarnya suka stalk hang kat facebook dan aku sebenarnya kalau bolehlah aku nak jumpa hang dan minta maaf.Aku tau hang merajuk tapi aku jadi x suka dengan perangai merajuk hang sebab hang bukan suka merajuk pun.Aku kenal hang dah lama kot.Aku rindu giler dengan mesej hang,IMY''.





No comments:

Post a Comment