Sunday, March 9, 2014

Beberapa jam,hati sudah dicop

Cop,apa maksud cop ni?Alah kau ni cop pun x tau!Maksudnya,jatuh hati lah.Ermm....sapa dah curi hati kau ni.Alah malulah aku macam ni.Dalam masa beberapa jam,aku sudah jatuh hati dekat seorang senior aku ni.Umur dia 18 dan tengah tunggu result SPM.Aku x nak lah nak bagitau dia tapi aku juz nak suka dia secara sederhana.Kalau ada jodoh,x ke mana pun.Aku cuma terkejut bila aku macam berdebar2 depan dia dan kadang2 aku ternampak dia curi-curi pandang kat aku.Aku bukan nak perasan cuma dah banyak kali dah dia kantoi dengan aku.Kawan baik aku pun perasan.Kawan dia pun tegur pasal tu .Aku rasa kawan dia cemburu sebab aku tengok cara kawan dia layan aku kasar gila kot.Aku takut giler.Kawan dia tu masa first time jumpa,senyum2 kat aku tapi lepas tu layan aku macam orang yang x suka.
Aku akan ingat kenangan ni sampai bila2.Dan aku berdoa agar Allah akan temukan jodoh kami kalau ada jodohlah.Tapi kalau x dapat,aku x lah kisah sangat walaupun sedihlah jugak.Allah sentiasa bagi benda terbaik untuk umatnya kan.Aku juz serah kepada Allah.Kepada senior tu,aku doakan terbaik untuk result SPM dia dan bertemu jodoh dengan orang yang terbaik.Pertemuan,jodoh,ajal,maut semuanya ketentuan Allah.Aku terima semua tu dan jalani kehidupan dengan penuh kesabaran.





No comments:

Post a Comment