Thursday, November 21, 2013

A True Friend

                                                    I Juz One A Smiley from U :)                                                

A true fried opss.... ala tertulis fried pulak ingat nasi gorengla ni.Again...
'A true friend is someone who knows the song in your heart and
sing it back to you when you forgetten how it was'
Amboi panjangnya falsafah kau ni.Whateverlah ni blog aku ikut suka akulah.Hehehe.Emolah kau ni pulak.
Sebenarnya apa yang aku nak sampaikan...sampaikanlah salam cintaku padanya,melalak pulak kau ni apahal?
OK....serius bak kata Jayshan A/L Kanukaran(sorilah kalau nama kau x betul sebab aku x ingat)
Sebenarnya aku nak cerita pasal kawan yang sebenar.Korang mesti ada kawan kan tapi korang pernah tak ada kawan baik.Aku pernah banyak tapi susah nak cari yang betul2 kawan baik.Tapi aku bersyukur sangat dapat kawan daripada x de.Kwan aku termasuklah The Cute(Afiqah Chek,Arissa ,Cua aka Nasuha dan Raihana.).Mereka ni kawan yang terbaik bagi aku dan Menjadi Sahabatku,ala melalak lagi.Mai aku cerita sorang-sorang kawan aku ni.Hahaha,Nasib2.

Afiqah Chek(nama yang agak pelik tapi sesuai dengan dirinya.Takkanlah sesuai dengan nama aku.Ehh.jangan ambil nama aku.Pulangkan,pulangkan alamak seram pulak nyanyi lagu tu dah la malam ni.
Lupakan lagu tu,Lupakan lagu tu(Melalak ala-ala lagu Kuatkan Radio,Kuatkan Radio.)Ni sambung bab yang ke seratus eh tak lah seratus tapi baru permulaan bab Afiqah.Antara ciri2 budak cute ni,(sori panggil budak ye,saja nak bergurau ye)ialah ........ Jeng.........Jeng...........Jeng.....Macam menyampah Jer.... ialah
*Dia cute,lawak, kadang2 gila macam aku tapi ikut moodl dialah.
*Pandai ,sebab x baca buku pun boleh jawab periksa dan dalam kelas tidur,kepala pusing 180 darjah.terhangguk2 .Boleh dapat 90 lebih pulak tu.Buat cuak boleh tiap2 kali periksa.
*Prihatin terhadap orang lain
*Selalu bagi nasihat kat orang
*lemah lembut tapi ada kadang2 ganas macam Bini-Biniku Gngster
*suka sungguh menari sampai x perasan orang tengok dia

Arissa Comel                                 
:gila lagi dari aku
:kembar Afiqah
:LAWA
:insecure

Bab Nasuha pulak ni
dia ni kira macam ustazah kat akulah dan paling aku x boleh blah dia mcm x larat nak tadah telinger kat aku.Sebab dengar pitching ku yang merdu aka Siti Nur Haliza .
#cute ,lawak jugak
# sangat suka novel
#lemah lembut tapi masuk silat
#pandai memasak

Bab Raihana ni yang cute
Dia ni suka tampar orang aku pun pernah jadi mangsanya.Pedih kot .Sakit I.
-lawa, kurus sangat sikit yek meh mak suap eh Memang Tak Lah,aku kawin pun belum bila ada anak ni.
-lemah lembut
-suka jugaklah dgn buku sebab pengawas perpustakaan

Aku letih lah pulak tak cukup tau nak describe diorang.Korang maafkan aku jika ada silap yer.....
Terimalah lagu ni.Tak terima takpe nak rajuk jugak.Korang jangan minat encik mimpi yer....Ala kalau nk mnat,minatlah saja nak gurau

         







No comments:

Post a Comment