Thursday, February 20, 2014

PESANAN UNTUK ORANG SERIUS DALAM ENTRY POST YANG SERIUS



Aku x faham kenapa dalam dunia ni ada orang selalu serius dalam hidup dia.Tak pernahlah aku tengok dia ni ketawa atau senyum.Dia x rasa diri dia ni lawak atau dia mungkin menjadi bahan kutukan orang.Mungkin dia tak pernah sedar langsung atau kawan2 x pernah tegur kot.Aku nak bagitau yang sebenarnya orang serius ni,kalau dia buat lawak selalu x menjadi.Kadang2 lawak sebab lawak dia x menjadi bukan sebab lawak dia lawak.
Awak x layak nak masuk Maharaja Lawak.Bukan apa dalam dunia ni  mana ada peminat suka dengan suasana SERIUS dengan cerita SERIUS dengan orang SERIUS.TIPS untuk orang SERIUS untuk hilangkan KESERIUSAN mereka.

#1
Tolong lebarkan dan ikhlaskan senyuman boleh x.Bukan apa,aku dok nampak orang SERIUS ni selalunya senyum x ikhlas.FYI,orang x suka dengan sikap tu sebab mereka rasa anda ni seorang yang sombong.Tengok baby yang kecil tahu senyum.

#2
Lupakan tentang sesuatu dan jangan concentrate sangatlah.Tetapi jangan terlalu berkhayal.

#3
Sentiasa fikir tentang orang lain.Macam mana mereka ni boleh senyum dan ketawa.Dalam masa yang sama,ubahlah diri anda secara perlahan.

#4
Pergi cari benda yang dapat mengembalikan mood baik.Contohnya,dengar lagu ka atau pergi tengok drama cerita korea ka.


 #5
Tengok cerita2 lawak.Kat internet kan banyak.Search ja kat encik google .






Aku harap orang SERIUS DAPAT bertukar jadi orang yang bahagia dalam hidupnya.Bertukarlah macam Power Rangers dan Ultraman.









No comments:

Post a Comment